Klenotnictví Dušák
Realizováno: 2016
Zadání klienta znělo jasně: web, který bude v uživatelích vzbuzovat emoce, zároveň maximálně odprezentuje širokou nabídku sortimentu, servis a kontakty na jednotlivá oddělení.
Proto jsme provedli úpravu struktury starého webu a navrhli přeskupení tak, aby uživatel vždy co nejrychleji našel výsledek, který odpovídá jeho dotazu. Na rozdíl od předchozího webu jsme se rozhodli pro světlé barvy, které korespondují s barvami nově zrekonstruované pobočky v ulici Na Příkopě.
Využili jsme moderních funkcí, které uživateli usnadňují najít cestu k výsledku. Ve filtrování pracujeme s technologií AJAX, k zobrazení některých typů formulářů a informací pracujeme s modálními okny.
Uživatel si zboží, které se mu líbí, může vložit do svého nákupního seznamu a ten odeslat jako hromadnou poptávku nebo sobě či příteli na e-mail.
Nechybí ani stránka s informacemi o značce, přehled všech nabízených značek, prezentace každé prodejny na samostatné stránce, ani informace o klenotnictví jako takovém.
Mysleli jsme také na uživatele používající mobilní zařízení a celý katalog jsme optimalizovali tak, aby jeho procházení na mobilních zařízeních bylo komfortní.
Oproti původnímu katalogu došlo také k pročištění neaktivních kategorií a produktů. Bylo tedy nezbytné provést kontrolu a zaindexované stránky vhodně přesměrovat na odpovídající výsledek.